Ruilen en Retourneren

Bij Do More maken we gebruik van 30 dagen bedenktijd. In deze periode kun je het artikel gratis ruilen of retourneren. Hieronder vind je antwoord op al je vragen rondom de voorwaarden om een product te ruilen of retourneren.

  1. Om een product te retourneren download je het retourformulier en vul je deze in.
  2. Product inpakken voor de terugreis. Pak het sieraad goed in en gebruik het liefst het originele sieradendoosje. Zo verlaag je de kans op beschadiging en kunnen we er misschien nog iemand anders blij mee maken.
  3. Verstuur het product terug als brievenbuspakketje met PostNL door deze aan te melden via https://jouw.postnl.nl/?pst=directpakketversturen#!/versturen/details. De verzendkosten dien je zelf te betalen. Lever het pakketje in via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
  4. De teruggestuurde producten worden na ontvangst terugbetaald op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Dit duurt vaak een aantal werkdagen. Na 14 dagen nog steeds geen geld op de rekening? Stuur ons dan een mailtje. info@domore.nl

Stuur de artikelen terug naar het onderstaand adres:

Do More
Langestraat 56a
6851 AS Huissen

Je mag het product binnen 30 dagen terugsturen. De 30 dagen gaan in op de dag dat je het product van je bestelling ontvangt. Het product mag retour als het product:

  • onbeschadigd is;
  • ongebruikt is;
  • Volledig en met originele verpakking.

 

Indien het product niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kan waardevermindering in

Dat kan zeker! Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een maat te groot of klein hebt besteld. Of dat het je toch liever een armbandje zou willen. Om een product te ruilen volg je het retourproces. Vervolgens kan je ons mailtje sturen en ons informeren dat je het product retour hebt gestuurd en welk armbandje wij moeten terugsturen.

Goedkoper: Je ontvangt het restbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Duurder product: Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het openstaande bedrag. Zodra we je betaling binnen hebben, sturen wij het product naar je op.

Dit mag zeker! Je mag het product net zoals in de winkel uitproberen.

Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren of ruilen. Wel is het belangrijk om je product in originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er iemand anders nog blij mee maken.

Binnen 30 dagen na het ontvangen van je product heb je 3 opties

  • Je product ruilen voor een ander product of maat;
  • Je product gratis laten repareren;
  • Je product gratis retourneren en geld terug laten storten.